Remember Me


Forgotten Password?

Tunngle Community: Private Netzweke - Tunngle Community

Jump to content

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Private Netzweke Die Anfrage für die Aktivierung konnte nicht bestätigt werden. Rate Topic: -----

#1 User is offline   Freddy811 Icon

  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 15-September 11

Posted 09 February 2012 - 16:28

Ich hab mein Tunngle auf gepatcht und wollte mir die "Private Netzwerk" funktion mal angucken. Wenn ich das mache, sagt Tunngle ich muss es erst aktivieren. Wenn ich auf der Seite bin, steht da ich soll es lesen. Dann kommt aber "Die Anfrage für die Aktivierung konnte nicht bestätigt werden.(0)". Wie kann ich jetzt die Netzwerkfunktion aktivieren?
0

#2 User is offline   explo1t-one Icon

  • Group: Administrators
  • Posts: 23
  • Joined: 14-November 09

Posted 09 February 2012 - 16:57

View PostFreddy811, on 09 February 2012 - 16:28, said:

Ich hab mein Tunngle auf gepatcht und wollte mir die "Private Netzwerk" funktion mal angucken. Wenn ich das mache, sagt Tunngle ich muss es erst aktivieren. Wenn ich auf der Seite bin, steht da ich soll es lesen. Dann kommt aber "Die Anfrage für die Aktivierung konnte nicht bestätigt werden.(0)". Wie kann ich jetzt die Netzwerkfunktion aktivieren?



Normal müsstest du auf der Aktivierungsseite nach ein paar sekunden um die Eingabe eins Captcha Codes gebeten werden. Ist dies geschehen ? Habe das Szenario bei mir gerade durchlaufen und es klappte prompt.

Gruß

explo1t



If you need help check this and this.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
0

#3 User is offline   Freddy811 Icon

  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 15-September 11

Posted 09 February 2012 - 17:07

Nein, nichts. Wenn ich auf die Website gehe, steht da nur, dass ich es lesen soll und dann kommt "Die Anfrage für die Aktivierung konnte nicht bestätigt werden." Mehr nicht, kein Captcha, gar nichts.
0

#4 User is offline   merb Icon

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 09-February 12

Posted 09 February 2012 - 18:24

View PostFreddy811, on 09 February 2012 - 17:07, said:

Nein, nichts. Wenn ich auf die Website gehe, steht da nur, dass ich es lesen soll und dann kommt "Die Anfrage für die Aktivierung konnte nicht bestätigt werden." Mehr nicht, kein Captcha, gar nichts.


habe hier dasselbe problem. btw. ich lass das interlink feld leer, habe kein interlink

außerdem in öffentlichen netzwerken ist die liste mit usern buggy du kannst jetzt nicht mehr mit ner keyboard taste nach usern suchen da kommt ein error und das profil öffnen geht auch nicht.

This post has been edited by merb: 09 February 2012 - 18:38

0

#5 User is offline   Skydiver Icon

  • Group: Administrators
  • Posts: 185
  • Joined: 27-July 08
  • Location: Germany

Posted 09 February 2012 - 18:56

Wir haben euch jetzt von Hand aktiviert. Sollte jetzt klappen ;-).



If you need help check this and this.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
0

#6 User is offline   Freddy811 Icon

  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 15-September 11

Posted 09 February 2012 - 20:19

Ja danke, hat geklappt. :3
1

#7 User is offline   MrLawbreaker Icon

  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 10-February 12

Posted 10 February 2012 - 17:23

Habe hier das selbe Problem, wäre nett wenn ihr mich auch aktivieren könntet, danke.
1

#8 User is offline   Skydiver Icon

  • Group: Administrators
  • Posts: 185
  • Joined: 27-July 08
  • Location: Germany

Posted 10 February 2012 - 19:01

Haben dich auch von Hand aktiviert. Viel Spaß ;-).



If you need help check this and this.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
0

#9 User is offline   MrLawbreaker Icon

  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 10-February 12

Posted 10 February 2012 - 19:04

View PostSkydiver, on 10 February 2012 - 19:01, said:

Haben dich auch von Hand aktiviert. Viel Spaß ;-).



Super, funktioniert jetzt, danke.
1

#10 User is offline   UberJaeger Icon

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 10-February 12

Posted 10 February 2012 - 20:20

bei mir funktioniert es auch nicht.

MfG
0

#11 User is offline   Muchacho90 Icon

  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 10-February 12

Posted 10 February 2012 - 21:10

Halli Hallo,

Bei mir leider auch nicht :-(

LG Muchacho

This post has been edited by Muchacho90: 10 February 2012 - 21:11

0

#12 User is offline   NeMeSiSG4M3S Icon

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 19-January 12

Posted 10 February 2012 - 22:10

Bei mir geht es auch nicht, bitte um Freischaltung :)
0

#13 User is offline   ZAX Icon

  • View gallery
  • Group: Administrators
  • Posts: 4464
  • Joined: 27-July 08
  • Location: Germany

Posted 10 February 2012 - 23:15

Um das ganze etwas zu beschleunigen, schickt kurz euren Aktivierungs-Link an support[at]tunngle.net oder per PN an Brioche. Ihr erhaltet dann euren persönlichen 'funktionierenden' Link zurück.
Wir werden spätestens nächste Woche Mittwoch ein Update für dieses Problematik veröffentlichen. Allerdings müsst ihr die Aktivierung ja auch nur ein einziges Mal vollziehen :)



If you need help check this out.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
2

#14 User is offline   Muchacho90 Icon

  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 10-February 12

Posted 11 February 2012 - 13:46

Klasse! Hat einmanfrei und schnell funktioniert.

Danke LG Muchacho ;-)
1

#15 User is offline   Timmmeeeee Icon

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 04-February 12

Posted 12 February 2012 - 21:26

Bei mir gehts auch nicht...
bitte manuell aktivieren

Danke :-)
0

#16 User is offline   ZAX Icon

  • View gallery
  • Group: Administrators
  • Posts: 4464
  • Joined: 27-July 08
  • Location: Germany

Posted 12 February 2012 - 23:35

Quote

Um das ganze etwas zu beschleunigen, schickt kurz euren Aktivierungs-Link an support[at]tunngle.net oder per PN an Brioche. Ihr erhaltet dann euren persönlichen 'funktionierenden' Link zurück.
Wir werden spätestens nächste Woche Mittwoch ein Update für dieses Problematik veröffentlichen. Allerdings müsst ihr die Aktivierung ja auch nur ein einziges Mal vollziehen




If you need help check this out.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
1

#17 User is offline   Invent1992 Icon

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 06-March 12

Posted 07 March 2012 - 18:40

Bei mir geht die Aktivierung auch nicht.

Ich bitte um eine manuelle Aktivierung

mfg Invent1992
0

#18 User is offline   HelpBot Icon

  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 1139
  • Joined: 09-July 11
  • Location: Germany

Posted 08 March 2012 - 18:50

Bitte installiere die aktuellste Tunngle Version und probiere es erneut :).

Mit freundlichen Grüßen
HelpBot



If you need help check this and this.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
0

#19 User is offline   Deez Nuts Icon

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 27-March 12

Posted 27 March 2012 - 18:10

Aktivierung konnte nicht abgeschlossen werden, nachdem ich die Captcha ausgefüllt habe ;)
0

#20 User is offline   ZAX Icon

  • View gallery
  • Group: Administrators
  • Posts: 4464
  • Joined: 27-July 08
  • Location: Germany

Posted 27 March 2012 - 21:14

Was ist der genaue Fehlercode? 4?
Ich gehe davon aus, dass du Tunngle Version 4.4.0.1 benutzt.
Wenn dem so ist, scheint es ein Problem mit deinem Login zu geben und der Server kann die Aktivierung in der Datenbank nicht korrekt ablegen und wir müssten uns das genauer angucken.



If you need help check this out.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
0

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Toggle chat Chat

Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 01:13 PM)
You can see the Port_Forward wiki for more info and guide :)
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 01:13 PM)
Hey :). That should be in your router's configuration pages ;)
BagisLOHAS Icon : (07 December 2016 - 12:18 PM)
blank*
BagisLOHAS Icon : (07 December 2016 - 12:18 PM)
Where can i find that balnk to fill in all the info of protocols and ports?
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 07:00 AM)
@Mitita_, You can create a new topic in the forum with more details :)
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 07:00 AM)
@Mitita_, Did you try manual Port_Forward or UPnP or port trigger?
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 06:59 AM)
@zemb2314, What problem are you having exactly?
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 06:59 AM)
@Waleedz, i replied in the topic you created, check it out :)
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 06:58 AM)
Hello mates :) @all
zemb2314 Icon : (07 December 2016 - 03:03 AM)
The Problem This Reset!
Mitita_ Icon : (07 December 2016 - 12:58 AM)
Hi guys.
Does anyone have idea what should I do?
So, I'm getting nat error, and what ever I did form "tunngle help", it stays the same? Any of grid idea?
Also, I should say that I have deactivated some stuff from svchost in cmd,few months ago, because it was taking way too much of my memory.
watch.dogs Icon : (06 December 2016 - 07:59 PM)
hola a todos :clap: :gamer: 8o :thumbsup: :love: :rolleyes: :D 8) :P
Sytrx Icon : (06 December 2016 - 07:17 PM)
yali yali yaaa
Waleedz Icon : (06 December 2016 - 07:08 PM)
hello i used to work tunngle in my laptop and its working fine but now
> i have PC and after login in tunngle its say could not initialize
> tunngle network adapter 1 and i found out that i dont have (TAP-Win32
> Adapter v9 tunngle ) in my device manager and in i have it in my
> laptop so please my PC is new and i dont want to download any program
> that could be risk to my PC can u please tell me how can i install
> this program and work tunngle fine?
Brioche Icon : (06 December 2016 - 06:33 PM)
Hey :), have you tried to contact the network admins? If you still have issues please create a topic ;).
shrestha94 Icon : (06 December 2016 - 02:25 PM)
In our college network is protected by SOPHOS so i cannot connect to TUNNGLE network . Can anyone tell provide me a solution please.
shrestha94 Icon : (06 December 2016 - 02:11 PM)
Hello anyone out there to help me?
Mike Harper Icon : (06 December 2016 - 06:25 AM)
Hey :). You R6S LAN online with Tunngle (game shows it as "Offline", cause it's LAN) ;). You can only play online over the official Uplay servers ;)
Roneaone Icon : (05 December 2016 - 10:30 PM)
I have started my RS6 Siege via tunngle but the game says it is offline. I try multiplayer but the game is offline for some reason. How do I make go online? My Tunngle is up to date and is running fine.
Roneaone Icon : (05 December 2016 - 10:27 PM)
hi
UNDER_GREY Icon : (05 December 2016 - 09:51 PM)
Zelinskii85, ну тогда только либо советовать скачать эту же тестовую версию всем вашим друзьям и знакомым, с которыми вы играете, либо дождаться пока выйдет стабильная версия тангл и все до неё обновятся.
Zelinskii85 Icon : (05 December 2016 - 08:45 PM)
К сожалению проблема осталось.....
UNDER_GREY Icon : (05 December 2016 - 07:43 PM)
Zelinskii85, Попробуйте установить эту версию https://www.tunngle....ost__p__1602011 клиента, так же, возможно, эта проблема связана с тем, что у вас тестовая версия, а у других людей нет.
Zelinskii85 Icon : (05 December 2016 - 07:38 PM)
Привет! скажите пожалуйста, как исправить данную ситуацию, установил версию 5.8.7 , после чего около 70 % из списка друзей стали серыми, скачал "Debug" версию 23 отсюда => https://www.tunngle....35#entry1601635 , проблема с серыми друзьями изчезла, но вот взамену пришла другая, теперь в общем чате мой текст не видят, а я их вижу, за ранее спасибо!
rares215 Icon : (05 December 2016 - 06:27 PM)
Didn't work ;n;
Mike Harper Icon : (05 December 2016 - 06:02 PM)
Hey mate :) I replied in your topic :)
rares215 Icon : (05 December 2016 - 05:51 PM)
Hey guys, can anyone check my topic on offtopic? I have a problem with playing Monaco on LAN, can't see my friend's server. BTW does GreenLuma still work or was it patched? I haven't used it for this because it didn't work for me.
Mike Harper Icon : (05 December 2016 - 09:36 AM)
That's good mate :). Posting in the topic should be helpful :thumbup:
Kapatu Icon : (05 December 2016 - 06:16 AM)
@Mike Harper Hey, yeah I've seen the thread and posted there, so she can see. There is a steam config file, and i've modified it to unlockall dlc from =0 to =1, but nothing happened
Mike Harper Icon : (05 December 2016 - 05:11 AM)
Actually, Cyberlady was helping most of the members with Helldivers related problems, but she's offline for some time now :(.
Resize Chat Area