Remember Me


Forgotten Password?

Tunngle Community: Tunngle GUI Funktioniert nicht mehr. - Tunngle Community

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Tunngle GUI Funktioniert nicht mehr.

#1 Guest_one_*

  • Group: Guests

Posted 18 November 2008 - 23:16

Deine Tunngle Version: 4.0.6.0
Dein PC Wissensstand: Einsteiger
Portfreigabe: Ja
Dein Betriebssystem: Windows Vista 32Bit

Router Modell: Fritz.Box Fon 7050

Bei welchem Spiel tritt der Fehler auf? Welche Version (Patch) des Spiels hast du installiert? Besitzen die anderen Teilnehmer die gleiche Version?


Nutzt du eine Firewall? Wenn ja, welche (Hersteller - Produktname)? Hast du deine Firewall einmal deaktiviert? Wurde der Tunngle Adapter für die Firewall zugelassen?
Ja der Tunngle Adapter wurde für die Firewall zugelassen.

Bitte beschreibe genau dein Problem. Kannst du dich einloggen? Bestehen die Probleme nur in den einzelnen Netzwerken oder schon bei der Installation?
Abend,

Folgendes problem hab Tunngle vorschriftsgemäß installiert, Adapter erfolgreich installiert wie auch Firewall zugelassen. Trotzdem kommt folgendes problem wenn ich Tunngle starte.

Posted Image

Falls noch mehr details gebraucht werden bitte schreiben. (Installiert auf Laptop wenns zur sache tut)

Hoffe mir kann geholfen werden. :)

Ps: Hab Tunngle schon auf meinem Pc installiert ohne probleme liegt aber wahrscheinlich daran das da Xp drauf ist. :lol:


Mfg one.

0

#2 User is offline   FirstCoder Icon

  • View gallery
  • Group: Administrators
  • Posts: 308
  • Joined: 28-July 08

Posted 20 November 2008 - 14:32

Hallo one,

es scheint so, als ob die Skin-Funktion zum Absturz führt.

Kannst du bitte mal diese deaktivieren?
Du brauchst dazu nur die angehängte Datei zu entpacken und die darin liegende reg Datei doppelklicken.

MfG FirstCoder

Attached File(s)


MfG FirstCoder | Ich Tunngle und du ? | Wir entscheiden nicht - wir handeln nach unseren Werten. | Realität ist das, was wir daraus machen.



If you need help check this and this.
Tunngle Voice Check for new version! Click here for help! Follow Tunngle on Facebook Follow Tunngle on YouTubeFollow Tunngle on Twitter
0

#3 Guest_one_*

  • Group: Guests

Posted 20 November 2008 - 16:41

Heyho,

Habs probiert aber ich bekomm immer noch die gleiche Fehlermeldung.
Warte dann mal weiter. :lol:
Ich haße Vista. :x

Mfg one.
0

#4 Guest_Riddick424_*

  • Group: Guests

Posted 26 November 2008 - 00:49

also ich habe wohl das selbe problem nur unter XP 32 Bit
Erst konnte ich mich einloggen und das Programm mit seiner ganzen super tollen vielfalt nutzen doch nachdem ich es ausgeschaltet und nach ca. 2 stunden wieder angeschaltet hatte kam bei mir halt der gleiche fehler nur das er bei mir " Tunngel GUI hat ein Problem festgestellt und musste beendet werde" hieß.
Dann habe ich mich natürlich hier im Forum informiert und die no design reg datei gestet soweit so gut.
Nun habe ich allerdings das problem das die TnglCtrl.exe anscheinend nicht mehr gestartet werden kann und somit auch nicht mehr das VPN funktioniert.
Ein neustart behebt das ganze natürlich allerdings habe ich nicht immer lust alle 2 stunden meinen pc zu restarten daher wollte ich mal nach einer lösung fragen wie man das ganze am besten regeln kann :)

Ich bedanke mich schon einmal im vorraus für den netten Support und übrigens super leistung so ein Programm auf die beine zu stellen ich denke mal das ihr in zukunft einiges dran verdienen werdet :lol:

MFG
Riddick
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Toggle chat Chat

Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 01:13 PM)
You can see the Port_Forward wiki for more info and guide :)
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 01:13 PM)
Hey :). That should be in your router's configuration pages ;)
BagisLOHAS Icon : (07 December 2016 - 12:18 PM)
blank*
BagisLOHAS Icon : (07 December 2016 - 12:18 PM)
Where can i find that balnk to fill in all the info of protocols and ports?
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 07:00 AM)
@Mitita_, You can create a new topic in the forum with more details :)
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 07:00 AM)
@Mitita_, Did you try manual Port_Forward or UPnP or port trigger?
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 06:59 AM)
@zemb2314, What problem are you having exactly?
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 06:59 AM)
@Waleedz, i replied in the topic you created, check it out :)
Mike Harper Icon : (07 December 2016 - 06:58 AM)
Hello mates :) @all
zemb2314 Icon : (07 December 2016 - 03:03 AM)
The Problem This Reset!
Mitita_ Icon : (07 December 2016 - 12:58 AM)
Hi guys.
Does anyone have idea what should I do?
So, I'm getting nat error, and what ever I did form "tunngle help", it stays the same? Any of grid idea?
Also, I should say that I have deactivated some stuff from svchost in cmd,few months ago, because it was taking way too much of my memory.
watch.dogs Icon : (06 December 2016 - 07:59 PM)
hola a todos :clap: :gamer: 8o :thumbsup: :love: :rolleyes: :D 8) :P
Sytrx Icon : (06 December 2016 - 07:17 PM)
yali yali yaaa
Waleedz Icon : (06 December 2016 - 07:08 PM)
hello i used to work tunngle in my laptop and its working fine but now
> i have PC and after login in tunngle its say could not initialize
> tunngle network adapter 1 and i found out that i dont have (TAP-Win32
> Adapter v9 tunngle ) in my device manager and in i have it in my
> laptop so please my PC is new and i dont want to download any program
> that could be risk to my PC can u please tell me how can i install
> this program and work tunngle fine?
Brioche Icon : (06 December 2016 - 06:33 PM)
Hey :), have you tried to contact the network admins? If you still have issues please create a topic ;).
shrestha94 Icon : (06 December 2016 - 02:25 PM)
In our college network is protected by SOPHOS so i cannot connect to TUNNGLE network . Can anyone tell provide me a solution please.
shrestha94 Icon : (06 December 2016 - 02:11 PM)
Hello anyone out there to help me?
Mike Harper Icon : (06 December 2016 - 06:25 AM)
Hey :). You R6S LAN online with Tunngle (game shows it as "Offline", cause it's LAN) ;). You can only play online over the official Uplay servers ;)
Roneaone Icon : (05 December 2016 - 10:30 PM)
I have started my RS6 Siege via tunngle but the game says it is offline. I try multiplayer but the game is offline for some reason. How do I make go online? My Tunngle is up to date and is running fine.
Roneaone Icon : (05 December 2016 - 10:27 PM)
hi
UNDER_GREY Icon : (05 December 2016 - 09:51 PM)
Zelinskii85, ну тогда только либо советовать скачать эту же тестовую версию всем вашим друзьям и знакомым, с которыми вы играете, либо дождаться пока выйдет стабильная версия тангл и все до неё обновятся.
Zelinskii85 Icon : (05 December 2016 - 08:45 PM)
К сожалению проблема осталось.....
UNDER_GREY Icon : (05 December 2016 - 07:43 PM)
Zelinskii85, Попробуйте установить эту версию https://www.tunngle....ost__p__1602011 клиента, так же, возможно, эта проблема связана с тем, что у вас тестовая версия, а у других людей нет.
Zelinskii85 Icon : (05 December 2016 - 07:38 PM)
Привет! скажите пожалуйста, как исправить данную ситуацию, установил версию 5.8.7 , после чего около 70 % из списка друзей стали серыми, скачал "Debug" версию 23 отсюда => https://www.tunngle....35#entry1601635 , проблема с серыми друзьями изчезла, но вот взамену пришла другая, теперь в общем чате мой текст не видят, а я их вижу, за ранее спасибо!
rares215 Icon : (05 December 2016 - 06:27 PM)
Didn't work ;n;
Mike Harper Icon : (05 December 2016 - 06:02 PM)
Hey mate :) I replied in your topic :)
rares215 Icon : (05 December 2016 - 05:51 PM)
Hey guys, can anyone check my topic on offtopic? I have a problem with playing Monaco on LAN, can't see my friend's server. BTW does GreenLuma still work or was it patched? I haven't used it for this because it didn't work for me.
Mike Harper Icon : (05 December 2016 - 09:36 AM)
That's good mate :). Posting in the topic should be helpful :thumbup:
Kapatu Icon : (05 December 2016 - 06:16 AM)
@Mike Harper Hey, yeah I've seen the thread and posted there, so she can see. There is a steam config file, and i've modified it to unlockall dlc from =0 to =1, but nothing happened
Mike Harper Icon : (05 December 2016 - 05:11 AM)
Actually, Cyberlady was helping most of the members with Helldivers related problems, but she's offline for some time now :(.
Resize Chat Area